BLACK FRIDAY: su kodu Black15 15% nuolaida prekėms be nuolaidos!
LT

Grąžinimas

Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.

Atgauti sumokėtą pinigų sumą galite dviem būdais:

  • - pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą;
  • - grąžinimas KlipShop kuponu (pasirinkus pinigų grąžinimo būdą "KlipShop kuponu" grąžinimo paslauga nemokama).

Jeigu atliekant mokėjimą už pateiktą užsakymą buvo panaudoti lojalumo taškai, grąžinant bent vieną užsakymo prekę, pinigų grąžinimas atliekamas tokiu būdu:  lojalumo taškų grąžinimas į paskyrą + likusios sumokėtos už grąžinamą prekę pinigų dalies grąžinimas į banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas (jeigu sukaupta lojalumo taškų suma nepadengia grąžinamos prekės vertės).

Norint grąžinti prekes DPD paštomatu, reikia:

  • - susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru, numeriu +370 700 55220 arba parašyti el. paštu [email protected];
  • - mūsų klientų aptarnavimo centro komanda užpildys visą reikiamą informaciją, o prireikus padės visais kitais klausimais;
  • - el. laišku gauti patvirtinimo PIN arba QR kodą, kurį reikės panaudoti DPD paštomate;
  • - susirasti Jums patogiausią, artimiausią DPD paštomatą;
  • - įvesti gautą PIN kodą, užklijuoti atspausdintą siuntos lipduką ir siųsti prekes mums;
  • - grąžinimo kaina 3.20 Eur.;
  • - grąžinimo kaina bus išskaičiuota iš grąžintinos pinigų sumos;
  • - džiaukitės grįžusiais pinigais.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • - grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • - Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • - Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos;
  • - grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
  • - netaikoma nekokybiškai prekei.

Negrąžinamos prekės, kurios buvo pirktos ne iš Pardavėjo arba kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos.

Pažymėtina, jog galite grąžinti visas Klipshop.lt parduodamas prekes, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis (pvz., negalėsite grąžinti iš anksto supakuotų prekių, kurias išpakavote po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; kvepalų atomaizerių, greitai gendančių prekių, kurių galiojimo laikas trumpas; supakuotos vaizdo ar programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo, ir kt.).
Remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

Kilus klausimams susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 700 55220 arba parašyti el. paštu [email protected].