- Prekiniai ženklai
- Plaukams
- Plovimas
- Priemonės nuo slinkimo
- Intensyvios plaukų priežiūros priemonės
- Plaukų formavimo prietaisai
- Formavimo priemonės
- Plaukų blizgesys
- Plaukus pakeliančios formavimo priemonės
- Apimtį didinančios plaukų formavimo priemonės
- Tiesinančios plaukų formavimo priemonės
- Priemonės prieš plaukų pūtimąsi
- Garbanos
- Plaukų apsauga nuo karščio
- Plaukų lakas
- Plaukų vaškas
- Plaukų molis
- Stipri plaukų fiksacija
- Plaukų iššukavimą lengvinančios priemonės
- Plaukų putos
- Plaukų Formavimo Kremai
- Plaukų želė
- Plaukų pasta
- Plaukų pomada
- Plaukų dažai
- Plaukų dažai su amoniaku
- Plaukų dažai be amoniako
- Plaukų dažų oksidantai ir emulsijos
- Šešėliai plaukams
- Priedai
- Dažančios kaukės
- Plaukų balikliai
- Wella plaukų dažai
- Natūralūs, augaliniai plaukų dažai
- Tonuojantys plaukų dažai
- Plaukų dažai žiliems plaukams
- Aliejiniai plaukų dažai
- Plaukų dažai sruogelėms
- Ilgalaikiai plaukų dažai
- Plaukų dažai vaikams
- Dažantys plaukų kondicionieriai
- Plaukų aksesuarai
- Veidui ir kūnui
- Veido priežiūros priemonės
- Kūno priežiūra
- Higienos priemonės
- Deginimosi Priemonės
- Vaikams
- Vyrams
- Veido Priežiūros Priemonės Vyrams
- Kūno Priežiūros Priemonės Vyrams
- Plaukų priežiūros priemonės vyrams
- Plaukų šampūnai vyrams
- Plaukų augimą skatinantys serumai vyrams
- Priemonės nuo plaukų slinkimo
- Priemonės nuo pleiskanų vyrams
- Plaukų dažymo priemonės vyrams
- Plaukų modeliavimo priemonės
- Šukos
- Serumas nuo plaukų slinkimo vyrams
- Plaukų kondicionierius, balzamas vyrams
- Plaukų tonikas vyrams
- Plaukų aliejus vyrams
- Skutimosi Įrankiai
- Dekoratyvinė Kosmetika
- Veido Kosmetika
- Kosmetika akims
- Lūpų Kosmetika
- Suaugusiems
- Vibratoriai ir stimuliatoriai
- Lubrikantai ir geliai
- Nagams
- Nagų lakas
- Manikiūro, pedikiūro įrankiai
- Priemonės nagų priauginimui
- Nagų priežiūros priemonės
- Gelinis lakas
- Pagalbinės priemonės
- Elektros prietaisai
- Namams
- Namų Kvapai
- Namų priežiūra
- Miegamojo tekstilė
- Kvepalai
- Nišiniai kvepalai atomaizeriuose
- Kvepalai moterims
- Juvelyrika
- Maisto papildai
- Odai
- Nagams
- Akims
- Vitaminai Vaikams
- Vitaminai Vyrams
- Kaulams ir Sąnariams
- Šlapimo Takams
- Plaukams
- Moterims
- Kolagenas
- Virškinimui
- Širdžiai ir Kraujotakai
- Pradžia /
- Dažniausiai užduodami klausimai
Dažniausiai užduodami klausimai
Apsipirkimas
Kaip apsipirkti Jūsų parduotuvėje?- Susidėkite prekes į krepšelį. Spauskite viršuje esančia ikoną „Krepšelis“ arba „Peržiūrėti krepšelį“, „Pirkti“. Galite pirkti kaip svečias, kaip registruotas vartotojas arba jungtis per „Facebook" ar „Google“ paskyrą. Įveskite el. pašto adresą. Pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą ir spauskite „Sumokėti“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti užsakymo patvirtinimą. Jeigu negavote, susisiekite el. paštu [email protected].
Ar galiu iš krepšelio pašalinti prekes?- Taip. Krepšelyje prieš produkto pavadinimą spauskite mygtuką „Ištrinti“.
Kada galiu išsirinkti nemokamus mėginėlius?- Esant įjungtai nemokamų mėginėlių akcijai, krepšelyje po produktais atsiras tekstas, nurodantis nemokamų mėginėlių skaičių ir mygtukas „Išsirink“. Išsirinkę nemokamus mėginėlius spauskite „Pasirinkau, tęsti“.
Ar galiu apsipirkti be paskyros?- Taip. Jūs galite įsigyti prekes kaip svečias, arba jungtis per „Facebook“ ar „Google“ paskyras.
Kaip anuliuoti ar koreguoti prekių užsakymą?- Norėdami koreguoti ar atšaukti atliktą užsakymą susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 700 55220 arba el. paštu [email protected]. Būtinai nurodykite užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.
Kada prekė .. bus prekyboje?- Norint gauti tikslesnę informaciją apie mūsų platinamų prekinių ženklų produkciją, rašykite mums el. paštu [email protected].
Ar galiu atlikti užsakymą telefonu?- Jeigu jums patogu, užsakymą galite atlikti paskambinę į klientų aptarnavimo skyrių telefonu +370 700 55220. Prieš skambinant išsiaiškinkite prekių, kurias ketinate užsisakyti, kodus.
Ar galite prekes pristatyti kitu adresu?- Taip, prekes galime pristatyti kitu adresu. Užsakymo metu pasirinkę „Prekių pristatymas į namus arba biurą“ spauskite „Pridėti adresą“.
Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?- Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į „Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 700 55220 arba el. paštu [email protected].
Ar galiu įsigyti prekes lizingu?- Šiuo metu mūsų internetinėje parduotuvėje įsigyti prekių lizingu galimybės nėra.
Vartotojo paskyra
Kaip susikurti naują vartotojo paskyrą?- Puslapio viršuje, kairiajame kampe pelyte užeikite ant „Mano Paskyra“ ir paspauskite „Registruotis“. Užpildykite reikalingus laukelius, sutikite su taisyklėmis ir spauskite „Registruotis“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti registracijos patvirtinimą.
Jeigu pamiršau savo vartotojo slaptažodį?- Puslapio viršuje, kairiajame kampe, pelyte užėjus ant „Mano Paskyra“, spauskite „Prisijungti“, „Pamiršote slaptažodį?“. Įveskite el. pašto adresą (būtinai tą, su kuriuo registravotės) ir spauskite „Patvirtinti“. Į Jūsų el. paštą bus atsiųsta nuoroda su slaptažodžio atnaujinimu.
!Dėmesio, jeigu jungėtės per "Facebook" paskyrą, tuomet slaptažodžio priminimas negalimas.
Ar galiu pakeisti savo kontaktinę informaciją?- Tik registruoti vartotojai gali redaguoti savo kontaktinius duomenis. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Mano paskyra“, ir toliau „Redaguoti".
Užsakymas
Ar galiu patikrinti savo užsakymo būseną?- Tik registruotas klientas per savo paskyrą gali stebėti užsakymo būseną. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Užsakymų istorija“.
Kaip aš galiu sekti užsakymą?- Kai užsakymas bus išsiųstas, į el. paštą gausite informaciją su siuntos nr. bei nuorodą, kurią atvėrę galėsite jį sekti . Užsakymo būseną taip pat galėsite matyti prisijungę prie savo paskyros, paspaudę „Užsakymų istorija“, „Užsakymo informacija“.
Kodėl mano užsakymas atšauktas?-
Atmetimo priežastys gali būti kelios:
- negavome apmokėjimo už prekes;
- užsakymas atmestas Jūsų prašymu;
- nepakankamas užsakytų prekių likutis sandėlyje.
Negavau užsakymą patvirtinančio laiško?- Prašome susisiekite su mumis el. paštu [email protected].
Gavau ne tas prekes, ką daryti?- Jeigu esate įsitikinęs(-usi), jog gautos prekės yra ne jūsų, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 700 55220 arba el. paštu [email protected].
Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?- Jeigu gautame siuntinyje trūksta jūsų užsakytos prekės, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 700 55220 arba el. paštu [email protected].
Gavau užsakymą, tačiau prekė(-s) pažeista(-os), ką daryti?- Jeigu gautos prekės yra brokuotos, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru el. paštu [email protected], prisegę pažeistų(-os) prekės(-ių) nuotraukas ir išsamų aprašymą.
Pristatymas
Kiek kainuoja pristatymas?- Užsakymams, kurių vertė yra € 15 ir daugiau, pristatymas yra nemokamas. Užsakymams, kurių vertė nesiekia € 15, pristatymo kaina yra € 3. Nepriklausomai nuo užsakymo vertės, prekes nemokamai galima atsiimti „KLIP“ grožio salone (Šiauliuose). Daugiau informacijos apie pristatymo būdus ir kainas rasite čia.
Per kiek laiko pristatomas siuntinys?- Suformavus užsakymą iki 16 val. siuntiniai dažniausiai pristatomi kitą darbo dieną, bet išskirtiniais atvejais pristatymo terminas yra 2 – 3 darbo dienos. „Omniva“ prekes pristato ir šeštadieniais į didžiuosius Lietuvos miestus. Daugiau informacijos apie pristatymo būdus ir laiką rasite čia.
Kaip pristatomi siuntiniai?- Siuntiniai pristatomi per kurjerį į nurodytą adresą, į terminalus bei „Pickup" taškus arba į „KLIP“ grožio saloną Šiauliuose. Daugiau informacijos apie pristatymo būdus ir laiką rasite čia.
Ar siuntinį gali priimti kitas asmuo?- Taip, siuntinį gali priimti kitas asmuo (jį nurodykite „Komentaras pristatymui“), kuris privalo su savimi turėti tapatybę patvirtinantį dokumentą, tuo atveju, jei kurjeris paprašys jį pateikti.
Ar pristatote prekes į kitas šalis?- Esant poreikiui, prekes pristatome beveik visur. Latvišką parduotuvės versiją rasite adresu www.klipshop.lv, o anglišką - www.klipshop.co.uk. Jeigu angliškoje parduotuvės versijoje žingsnyje „Pirkimas/Checkout" nerandate savo šalies, rašykite mums el. paštu [email protected].
Kodėl dar negavau savo siuntinio?- Dažniausiai prekės klientus pasiekia per 1-3 darbo dienas, akcijų metu užsakymų vykdymas gali užtrukti. Norėdami pasiteirauti dėl savo prekių, susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 700 55220 arba el. paštu [email protected].
Kas nutiks, jei atvykus kurjeriui manęs nebus namie?- Prieš atvykdamas, kurjeris susisieks su jumis telefonu. Kurjeris yra įgaliotas pristatyti jums prekes per tris darbo dienas, o nepavykus to padaryti, siuntinys yra grąžinamas Pardavėjui.
Kiek laiko mano siunta bus laikoma paštomate?- Omniva ir DPD paštomatuose jūsų siunta bus laikomos septynias kalendorines dienas. Neatsiėmus prekių per prieš tai nurodytą terminą, jos yra grąžinamos Pardavėjui.
Ar galiu atsiimti prekes pats?- Šiuo metu prekes galima atsiimti tik siuntų taške arba terminale.
Apmokėjimas
Kaip aš galiu apmokėti už siuntinį?- Mokėjimą galite atlikti per elektroninę bankininkystę, kreditine kortele, VISA, Mastercard, Paypal, taip pat atsiskaityti grynais arba mokėjimo kortele kurjeriui arba „Omniva“ terminaluose gavus prekes. Daugiau informacijos apie apmokėjimo būdus rasite čia.
Ar išrašote sąskaitas faktūras?- Taip. Fiziniams asmenis sąskaitos faktūros atsiunčiamos el. paštu pristačius prekes. Norint, kad sąskaita faktūra būtų išrašyta juridiniam asmeniui, būtina pažymėti varnelę prie punkto „Atstovauju įmonę (reikalinga sąskaita faktūra įmonės vardu)“, kurį rasite prie „Pristatymo būdai“.
Dėl kažkokios priežasties nepavyksta apmokėti užsakymo, ką daryti?- Jeigu jums nepavyksta apmokėti elektonine bankininkyste arba kreditine kortele, rekomenduojame pasirinkti apmokėjimą gavus prekes. Pasirinkę šį būdą atsiskaitysite kurjeriui grynais, arba mokėjimo kortele. Šiuo būdu galėsite atsiskaityti kurjeriui arba mokėjimo kortele "Omniva" terminaluose.
Dovanų kortelės, kuponai
Turiu dovanų kuponą iš Geros dovanos, Dovanų salos ar pan., kaip man jį panaudoti?- Būtinai susisiekite el. paštu [email protected], nurodydami kupono numerį (rezervacijos kodą). Aktyvavus šį kodą, galėsite panaudoti kuponą KLIPshop internetinėje parduotuvėje. Informuojame, kad kuponus galėsime aktyvuoti klientų aptarnavimo darbo metu: I-V 09.00 – 18.00.
Kaip aš galiu panaudoti dovanų kuponą?- Žingsnyje „Apmokėjimas" dovanų kupono numerį įveskite laukelyje „Pasinaudokite dovanų kortele arba nuolaidos kodu“, nepamirškite paspausti „Pritaikyti“.
Ar galiu panaudoti 2 dovanų kuponus vienu metu?- Šiuo metu laukelyje „Pasinaudokite dovanų kortele arba nuolaidos kodu“ galima pritaikyti tik vieną dovanų kuponą, įvedus kodą nepamirškite paspausti „Pritaikyti“.
Jeigu padariau užsakymą, bet pamiršau panaudoti dovanų kupono kodą?- Jeigu atlikote užsakymą ir pamiršote įvesti dovanų kupono kodą susisiekite el. paštu [email protected].
Nuolaidų kodai
Kaip aš galiu panaudoti nuolaidos kodą?- Nuolaidą pirkinių krepšeliui galite pritaikyti įvedę jos kodą į laukelį „Pasinaudokite dovanų kortele arba nuolaidos kodu“, nepamirškite paspausti „Pritaikyti“.
Ar galiu panaudoti 2 nuolaidos kodus vienu metu?- Šiuo metu laukelyje „Pasinaudokite dovanų kortele arba nuolaidos kodu“ galima pritaikyti tik vieną nuolaidos kodą, nepamirškite paspausti „Pritaikyti“.
Prekių grąžinimas
Kokius produktus aš galiu grąžinti?- Visas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo pristatymo dienos. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia.
Kur siųsti grąžinamas prekes?- Prekes prašome atsiųsti per Omnivos terminalą. Dėl informacijos apie tolimesnius veiksmus prašome kreiptis el. paštu [email protected].
Kaip aš galiu grąžinti nekokybišką prekę?- Prašome užpildyti grąžinimo formą . Užpildytą formą įdėkite į siuntą. Dėl informacijos apie tolimesnius veiksmus prašome kreiptis el. paštu [email protected].
Per kiek laiko grąžinami pinigai į banko sąskaita?- Kai nepristatytos prekės bus grąžintos Pardavėjui, pinigai į jūsų banko sąskaitą sugrįš per penkias darbo dienas.
Apie KLIPshop
Kur galėčiau rasti jūsų fizinę parduotuvę?- Fizinės parduotuvės neturime, tačiau bendradarbiaujame su „KLIP“ grožio salonu, kuriame rasite dalį mūsų produkcijos. Kainos ir nuolaidos perkant internetu gali skirtis.
Ar produktai, kuriais prekiaujate yra originalūs?- KLIPshop internetinėje parduotuvėje rasite tik originalių prekinių ženklų produkciją, įskaitant visą dekoratyvinę kosmetiką, kvepalus, plaukų ir odos priežiūros priemones.
Kaip galėčiau sužinoti apie jūsų nuolaidas ir specialius pasiūlymus?- Norėdami sužinoti apie naujausias nuolaidas ir pasiūlymus, prenumeruokite mūsų naujienlaiškį. Tai galite padaryti mūsų internetinės svetainės apatinėje skiltyje „Naujienlaiškis“ įvedę savo el. pašto adresą ir paspaudę „Užsisakyti“.
Išsirinkau prekę, tačiau nerandu apie ją norimos informacijos, ką daryti?- Jeigu perskaitę prekės aprašymą turite papildomų klausimų, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru arba el. paštu [email protected].
- Moterims
- Namų priežiūra
- Manikiūro, pedikiūro įrankiai
- Kosmetika akims
- Kūno Priežiūros Priemonės Vyrams
- Kūno priežiūra
- Plovimas